Veelgestelde vragen over het bestelplatform
-
Vragen over het bestelplatform
-
V. Hoe kan ik de Zorgcirkel Services bereiken?
A. U kunt Zorgcirkel Services bereiken op werkdagen via T. 088 55 99 500 of per mail services@zorgcirkel.com.
-
V. Hoe kan ik een product of dienst aanvragen?
A. Afhankelijk van het product of dienst wat u besteld kun u dit bestellen via de knop “aanvragen” op de pagina van het product of dienst of u vult het contactformulier in. Op basis van dit contactformulier nemen wij of de externe leverancier contact met u op.
-
V. Wie levert de producten en diensten op het bestelplatform?
A. Het diensten aanbod op het bestelplatform is een combinatie van diensten en producten die door De Zorgcirkel worden geleverd en door externe leveranciers. De leverancier van het product vindt u altijd rechtsboven op de pagina van het product of dienst. Hier staat naast het logo ook het mailadres en de website van de leverancier.
-
V. Het door mij gewenste product of dienst staat niet op het bestelplatform. Wat kan ik doen?
A. U kunt rechtsreeks een e-mail sturen naar services@zorgcirkel.com of u kunt de optie “Heeft u een vraag” onderaan de website pagina gebruiken. Wij verzamelen uw suggesties en zullen waar mogelijk en bij voldoende animo het product of de dienst toevoegen aan ons bestelplatform.
-
V. Waar kan ik de algemene voorwaarden van Zorgcirkel Services vinden?
A. De algemene voorwaarden zijn in te zien op de link op de pagina www.zorgcirkel.nl/services/
-
V. Welke voorwaarden zijn van toepassing bij een product of dient van een externe leverancier?
A. Wanneer u een product of dienst afneemt van een externe leverancier, dan zijn de algemene voorwaarden van die leverancier van toepassing.
-
V. Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?
A. U kunt contact opnemen met Zorgcirkel Services op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur via T. 088 55 99 500 of via mail services@zorgcirkel.com.
-
V. Hoe kan ik de Zorgcirkel Services bereiken?