Visie op eten en drinken

Eten en drinken zijn belangrijk voor ieder mens, en zeker ook voor cliënten. We willen van iedere eetgelegenheid een waardevol moment maken en de cliënt een fijn gevoel geven. Met eten en drinken kunnen we fijne herinneringen creëren en mooie momenten zelfs herbeleven. Dat is onze visie en daar werken we dagelijks aan. Na besluit tot verkoop van onze productiekeuken Cirkeldis, hebben we hard gewerkt aan de praktische uitwerking van onze visie op eten en drinken en borging van het organiseren en verzorgen van de dagelijkse maaltijden.

Verkoop van Cirkeldis

De processen van onze productiekeuken Cirkeldis zijn in 2018 verbeterd en zo ook de resultaten. Toch blijkt het helaas onvoldoende om een goede exploitatie te bereiken, ook wanneer we alle maaltijden van De Zorg­cirkel in de Cirkeldis zouden bereiden. Daarom is halverwege het jaar besloten om het pand van de Cirkeldis te verkopen en de maaltijdvoorziening uit te besteden aan een derde partij.

We hebben een partij gevonden die het pand van de Cirkeldis wil kpen en de maaltijdlevering wil overnemen en ons goed kan ondersteunen bij onze visie op eten en drinken en het leveren van gezonde en lekkere maaltijden. Als het besluitvormingsproces rond is, start in 2020 het implementatietraject in nauwe samenwerking met de nieuwe leverancier, regiodirecteuren, facilitair managers, zorgmanagers, horecamedewerkers, diëtisten en logopedisten. Tot dat moment blijft de Cirkeldis de maaltijden verzorgen.