Belangrijke graadmeters
Dat doen we op verschillende manieren. In de eerste plaats door over de zorg in gesprek te zijn met onze cliënten, hun omgeving en sociale netwerk (het zogenaamd reisgezelschap). Maar ook door onze medewerkers de ruimte te geven verbeteringen aan te kaarten en aan te brengen. Ook de centrale cliëntenraad en onze samenwerkingspartners houden ons alert. Daarnaast zijn zorgkaartnederland.nl, adviezen en bezoeken van de IGJ en onderzoeken van andere externe partijen belangrijke indicatoren.
Documenten
Jaarverslagen en kwaliteitsplannen
- Lees hier het (kwaliteits)jaarplan 2023
- Lees hier het (kwaliteits)jaarplan 2022
- Lees hier het (kwaliteits)jaarverslag 2022
- Lees hier het jaarverslag 2021
- Lees hier het jaarverslag 2020
- Lees hier het jaarverslag 2019
- Lees hier het jaarverslag 2018
- Lees hier het kwaliteitsplan van 2020 en 2021
Lees hier de bijlagen bij het Kwaliteitsplan 2021. De Zorgcirkel is voornemens aan al deze mooie plannen uitvoering te geven. Wel kunnen plannen in de loop van de tijd wijzigen of bijgesteld worden n.a.v. invloeden die we niet kunnen voorzien. - Lees hier het kwaliteitsplan van 2019
- Lees hier het kwaliteitsverslag 2018, onderdeel van het jaarverslag 2018
- Lees hier het kwaliteitsplan van 2018
- Lees hier het kwaliteitsverslag van 2017.
Open over resultaten
De Zorgcirkel vindt het belangrijk dat iedereen, binnen en buiten De Zorgcirkel, goed zicht heeft op de belangrijke graadmeters van kwaliteit en veiligheid. Daarom is De Zorgcirkel voor openbaarmaking van deze gegevens waar dat verantwoord is en de privacy van mensen niet schaadt.